Відгук: Автомобіль Mercedes-Benz W210 Е220 седан - Пересів c C - класу на Е - клас. Так це небо і земля.
Переваги:
надійність, якість
Недоліки:
кузов (погано стійкий до корозії)
Це вже мій третій мерседес. Правильно кажуть що з даної марки можна пересісти тільки на неї.
Трохи розповім про мою машинці. Мерсік 2000 року випуску. Об'єм двигуна становить 2.2 літра, дизель (cdi). Комплектація - класик, т. Е. Повний електро-пакет, електро-сидіння, 6 подушок безпеки, круїз - контроль, БК, датчик дощу і багато інших приємних дрібниць. Так само існую такі комплектації як (авангард, елеганс, спорт).
Розвію багато міфів з приводу дизеля, а саме системи COMMON RAIL, встановленого на даному двигуні. ДВС у мене попався рестайленговий (до цього був cdi зі 125 л. С.), З потужністю близько 143 кінських сил. Ніби й не багато, але через тяговитого мотора з обертовим моментом в 320 Nm, її цілком вистачає. У морози авто заводиться без проблем і нарікань, хоча заливав звичайне паливо. В обслуговуванні ДВС звичайно може піднести деякі фінансові втрати. Але це тільки в тому випадку, якщо Ви не надавали йому належного догляду. Найстрашніша проблема криється не в надійності самих форсунок, а в їх демонтажі. Адже вони при заливанні якісного палива і не зневагою заміні паливного фільтра, відходять багато тясяч кілометрів, не доставляючи незручності своєму власникові. А от у тому випадку, якщо вони закоревают (як і свічки напруження), то тут виникають дорогі операції з їх демонтажу (спец знімачі, іноді висвердлювання, а іноді і заміна головки блоку). Але всього цього можна уникнути шляхом хоча б раз на рік виймати їх і змащувати мідної мастилом (або спец мастилом). Так само у власників виникала багато проблем з впускним колектором. Спадав привід управління заслінками, із за чого ДВС потрапляв в "аварію." Дана проблема вирішувалася заміною приводу або видаленням заслінок.
Дані двигуна при який нибудь проблемі часто потрапляють у так званий аварійний режим. Дізнатися точно із за чого це відбувається, можна або за допомогою комп'ютера, або народним методом шляхом заміни всього по черзі.
ЄДР по відношенню до інших авто дуже живучий тут. Але мій хоч і працював, я все одно його заглушив. Вже дуже не люблю чорну слиз у впускному колекторі. Хоча це рішення кожного, як діяти у відношенні ЄДР.
Все паливна система дуже надійна. Міняти доводилося тільки маленькі колечка на все можливих з'єднаннях. Коштують вони оригінальні дуже дешево (близько 1.5 $), їх на весь авто треба близько 15 штук. Та й рекомендую всі прокладки і колечка купувати оригінальними (якість і результат дуже гарне, а ціна доступна)
Витрата палива в місті становить від 6.5 до 10 літрів. По трасі на круїзі при 90 км 4.4-4.5 літра на 100 км - що дуже вражає. Так само домагався відмінним літнім ранком витрата в 3.9 л.
Середня швидкість на фото 73 км / год, пройдений шлях 47 км. Бортовий комп'ютер показує саме середню швидкість і середня витрата палива (не плутати з миттєвим, який відразу зменшується з відпусканням педалі!). Звичайно витрата неймовірний і відрізняється від витрати даного заводом виробником, але все ж я зміг домогтися ще менше (в салоні був пасажир, багажник був на половину завантажений).
Як і всі мерседеси плавність ходу на висоті. Машина важка (близько 2 тон), тому на трасі себе почуваєш дуже впевнено. Підвіска як і у всіх мерседесів відмінно справляється зі своїм завданням. В ремонті великих складнощів не доставляє. Шумоізоляція теж на висоті. Що двигун дизельний в салоні не реально почути. Всі кнопки і органи управління як і скрізь в мерсах однаково розташоване, але користуватися всім дуже зручно і невимушено.
Зовнішність авто на любителя. Деякі "Глазастик» не недолюблюють. А хто то в ньому душі не чує. Особисто мені дана зовнішність пару років тому "різала" очі. І в той час я був впевнений що його ніколи не куплю. Але пройшов час і мої погляди змінилися. Тепер він мені привабливий.
Експлуатація даного автомобіля не дорожче іншого. Хоч і деякі деталі дорожче коштують ніж на фольксвагени, але резерв в них більше. Фільтра, масла по допуску стоять теж копійки. Ось наприклад фільтра МАН: паливний 10 у. е., масляний 7 у. е. Ремонт виконую своїми руками. Простота обслуговування і доступність до всіх елементів мене радує.
Вообщем якщо Ви надумали брати "лупати", то моя Вам порада, не відмовляйте собі в цьому виборі. Авто дуже гідний. Головне його знайти в хорошому стані. Удачи на дорогах.
Переваги:
надійність, якість
Недоліки:
кузов (погано стійкий до корозії)
Це вже мій третій мерседес. Правильно кажуть що з даної марки можна пересісти тільки на неї.
Трохи розповім про мою машинці. Мерсік 2000 року випуску. Об'єм двигуна становить 2.2 літра, дизель (cdi). Комплектація - класик, т. Е. Повний електро-пакет, електро-сидіння, 6 подушок безпеки, круїз - контроль, БК, датчик дощу і багато інших приємних дрібниць. Так само існую такі комплектації як (авангард, елеганс, спорт).
Розвію багато міфів з приводу дизеля, а саме системи COMMON RAIL, встановленого на даному двигуні. ДВС у мене попався рестайленговий (до цього був cdi зі 125 л. С.), З потужністю близько 143 кінських сил. Ніби й не багато, але через тяговитого мотора з обертовим моментом в 320 Nm, її цілком вистачає. У морози авто заводиться без проблем і нарікань, хоча заливав звичайне паливо. В обслуговуванні ДВС звичайно може піднести деякі фінансові втрати. Але це тільки в тому випадку, якщо Ви не надавали йому належного догляду. Найстрашніша проблема криється не в надійності самих форсунок, а в їх демонтажі. Адже вони при заливанні якісного палива і не зневагою заміні паливного фільтра, відходять багато тясяч кілометрів, не доставляючи незручності своєму власникові. А от у тому випадку, якщо вони закоревают (як і свічки напруження), то тут виникають дорогі операції з їх демонтажу (спец знімачі, іноді висвердлювання, а іноді і заміна головки блоку). Але всього цього можна уникнути шляхом хоча б раз на рік виймати їх і змащувати мідної мастилом (або спец мастилом). Так само у власників виникала багато проблем з впускним колектором. Спадав привід управління заслінками, із за чого ДВС потрапляв в "аварію." Дана проблема вирішувалася заміною приводу або видаленням заслінок.
Дані двигуна при який нибудь проблемі часто потрапляють у так званий аварійний режим. Дізнатися точно із за чого це відбувається, можна або за допомогою комп'ютера, або народним методом шляхом заміни всього по черзі.
ЄДР по відношенню до інших авто дуже живучий тут. Але мій хоч і працював, я все одно його заглушив. Вже дуже не люблю чорну слиз у впускному колекторі. Хоча це рішення кожного, як діяти у відношенні ЄДР.
Все паливна система дуже надійна. Міняти доводилося тільки маленькі колечка на все можливих з'єднаннях. Коштують вони оригінальні дуже дешево (близько 1.5 $), їх на весь авто треба близько 15 штук. Та й рекомендую всі прокладки і колечка купувати оригінальними (якість і результат дуже гарне, а ціна доступна)
Витрата палива в місті становить від 6.5 до 10 літрів. По трасі на круїзі при 90 км 4.4-4.5 літра на 100 км - що дуже вражає. Так само домагався відмінним літнім ранком витрата в 3.9 л.
Середня швидкість на фото 73 км / год, пройдений шлях 47 км. Бортовий комп'ютер показує саме середню швидкість і середня витрата палива (не плутати з миттєвим, який відразу зменшується з відпусканням педалі!). Звичайно витрата неймовірний і відрізняється від витрати даного заводом виробником, але все ж я зміг домогтися ще менше (в салоні був пасажир, багажник був на половину завантажений).
Як і всі мерседеси плавність ходу на висоті. Машина важка (близько 2 тон), тому на трасі себе почуваєш дуже впевнено. Підвіска як і у всіх мерседесів відмінно справляється зі своїм завданням. В ремонті великих складнощів не доставляє. Шумоізоляція теж на висоті. Що двигун дизельний в салоні не реально почути. Всі кнопки і органи управління як і скрізь в мерсах однаково розташоване, але користуватися всім дуже зручно і невимушено.
Зовнішність авто на любителя. Деякі "Глазастик» не недолюблюють. А хто то в ньому душі не чує. Особисто мені дана зовнішність пару років тому "різала" очі. І в той час я був впевнений що його ніколи не куплю. Але пройшов час і мої погляди змінилися. Тепер він мені привабливий.
Експлуатація даного автомобіля не дорожче іншого. Хоч і деякі деталі дорожче коштують ніж на фольксвагени, але резерв в них більше. Фільтра, масла по допуску стоять теж копійки. Ось наприклад фільтра МАН: паливний 10 у. е., масляний 7 у. е. Ремонт виконую своїми руками. Простота обслуговування і доступність до всіх елементів мене радує.
Вообщем якщо Ви надумали брати "лупати", то моя Вам порада, не відмовляйте собі в цьому виборі. Авто дуже гідний. Головне його знайти в хорошому стані. Удачи на дорогах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий